اولادي:گزينه نخستم پرسپوليس است
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 180470
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




مهاجم تيم ملي کشورمان بار ديگر تاکيد کرد اگر بخواهد در ايران بازي کند گزينه نخستش تيم پرسپوليس است.


مهرداد اولادی در مورد انتخاب تیم آینده‌اش ضمن بیان مطلب فوق افزود: همانطور که قبلا گفته‌ام دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم و اگر فوتبالم را در ایران ادامه دهم، گزینه نخستم این تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: البته مدیر برنامه‌هایم در حال انجام مذاکره با تیم‌هایی است که خواهان عقد قرارداد با من هستند و طی روزهای آینده تکلیف نهایی‌ام مشخص می شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پس از مشکلات بسیاری که در سال‌های گذشته داشتم با دریافت کارت پایان خدمت می توانم بدون هیچ مشکلی در اردوها و مسابقات به اتفاق تیم ملی شرکت کنم و تمام تلاشم این است که عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم و بتوانم به حقم در رده ملی برسم.

اولادی از تمایل خود برای بازی در تیم‌های خارجی یاد کرد و گفت: در صورتی که پیشنهادات خارجی‌ام خوب باشد، بدون هیچ مشکلی می توانم فوتبالم را در کشورهای دیگر پیگیری کنم.

اولادی در پایان بار دیگر تاکید کرد اگر شرایط مهیا شود دوست دارد که در پرسپولیس بازی کند و گفت: پس از سال‌های سختی که پشت سر گذاشتم قطعا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام خواهم گرفت.

مهرداد اولادی طی دو فصل گذشته برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی کرد و در فصلی که گذشت یکی از عوامل صعود این تیم گیلانی به دیدار نهایی جام حذفی بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:11 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین